איך למצוא רופא שיניים מומלץ לאסתטיקה?

מערכת שורש  יא אדר, תשפ  3/7/2020

רופא שיניים מומלץ הוא תוצאה של מכלול יכולות, ניסיון, ידע מקצועי וגישה אנושית. כאשר אתם מחפשים המלצות על רופאי שיניים אז שימו לב כי בחנתם את הדברים המהותיים
.......................

איך למצוא רופא שיניים מומלץ לאסתטיקה?
המון פעמים המוטיבציה של מטופלים להגיע למרפאת השיניים, היא הרצון להיפטר מכאב שמטריד אותם. כיום, תוכלו גם אתם להגיע אל מרפאת השיניים גם בעקבות אירועים משמחים יותר: ההחלטה שלכם לשפר את נראות השיניים!

אם גם אתם רוצים לשקם את החיוך שלכם, או פשוט ליהנות מחיוך אטרקטיבי שמעולם לא היה לכם, דעו כי זה אפשרי. רפואת השיניים כיום מציעה מניפה רחבה של טיפולים שכל מטרתם אסתטית! טיפולי האסתטיקה בשיניים כוללים בין היתר:
● הלבנת שיניים
● ציפויי שיניים
● יישור שיניים
● כתרים לשיניים ועוד...

מה שאתם יודעים כעת הוא שאתם רוצים לטפל אסתטית בשיניים. מה אתם לא יודעים? באיזה רופא שיניים לבחור. לפניכם, כל הפרמטרים לבחירת רופא שיניים מומלץ!

איך לזהות רופא שיניים עם המלצות וקבלות?

הניסיון המקצועי של הרופא
אין דבר שיכול להחליף את ניסיונו המקצועי של הרופא. כדאי לתת עדיפות לרופאים מנוסים בעלי רזומה עשיר! ככל שהרופא מנוסה יותר, כך הוא גם מיישם את הטיפולים השונים בצורה מדויקת, יסודית ואסתטית יותר.

טיפ קטן אליכם: רגע לפני שאתם צוללים פנימה ובוחנים אפשרויות, הקדישו כמה דקות לקריאת עמוד ה"אודות" באתר הבית של הרופא. כך, אתם יכולים לקבל סקירה קצרצרה היכן הוא למד, במה הוא מאמין ואילו טיפולים הוא מציע. בנוסף, בדקו אל מול המרפאה האם היא אכן מציעה את טיפול האסתטיקה הספציפי בו אתם מעוניינים, האם יש לה ניסיון מעשי באותו טיפול והאם היא מבצעת את הטיפול האסתטי במספר דרכים. מענה על השאלות הללו יכול לשפוך יותר אור על מיומנותו של רופא השיניים וניסיונו.

הגישה הטיפולית של הרופא
זיכרו כי מאחורי צמד המילים "רופא שיניים", ישנו אדם – כמוכם. חשוב מאוד להבטיח כי רופא השיניים מגלה אדיבות, רגישות והקשבה מלאה לצרכים שלכם. מדובר על אחד הדברים שלא כדאי להתפשר עליהם, בעיקר בעת שמדובר על טיפול אסתטי שעטוף בהילה של כיף, הנאה והעצמה שלכם. במעמד הפגישה עם רופא השיניים, העניקו חשיבות לדברים הבאים:
● האם הרופא מחייך ואדיב?
● האם אתם מתרשמים מהמרפאה (ניקיון, ציוד, צוות)?
● מהו טון הדיבור ורמת האינטראקציה עם הרופא?
● האם יש לכם קשר ישיר עם הרופא
● האם הטיפול מותאם לצרכים האישיים שלכם?
● האם הרופא דבק בגישה חיובית?
● תחושה כללית שלכם: האם קיבלתם חוות דעת מקצועית ואמינה?

זמינות הרופא אליכם
לרוב, כשרוצים להלבין את השיניים או לצפות אותן, רוצים לעשות זאת כמה שיותר מהר. בשונה מטיפולי שיניים שמטרתם לשפר את תפקוד השן, כאן מדובר על טיפולים שרוצים ליישם מיידית! לכן, בדקו אל מול הרופא מהי הזמינות שלו, ומתי תוכלו להתחיל את הטיפול. במידה והתור הבא של הרופא רק בעוד כחצי שנה, יהיה כדאי לבחור ברופא שיניים אחר. העריכו רופאים גמישים שמתאימים את עצמם אליכם, ולא להיפך.

התרשמות מתיק העבודות
תמונה שווה יותר מאלף מילים, בעיקר בעת שמדובר על טיפולי אסתטיקה לשיניים. במקום לדבר על טיפולים, אפשר פשוט להתרשם מהם! תמונות "לפני ואחרי", יעניקו לכם אינדיקציה באשר לטיב הטיפול. שאלו את עצמכם בכנות: האם אתם מתרשמים מתוצאות הטיפולים של הרופא? במידה וכן, בנו עם הרופא תכנית טיפולים מותאמת אישית וצאו לדרך!

אין חכם כבעל ניסיון וכמי שעשה זאת לפניכם
המלצות על רופא שיניים ניתן לקבל ממי שכבר ישב בכיסא שלו ועשה את אותו טיפול שיניים בו אתם חפצים. ניתן לבקש המלצות בקבוצות ברשת החברתית ולקרוא ביקורות בגוגל. כמובן כי זה לא המידע היחיד שדרוש לכם, אך יחד איתו תוכלו להיות בטוחים יותר.

לסיכום, רופא שיניים מומלץ הוא תוצאה של מכלול יכולות, ניסיון, ידע מקצועי וגישה אנושית. כאשר אתם מחפשים המלצות על רופאי שיניים אז שימו לב כי בחנתם את הדברים המהותיים וקיבלתם את התשובות האובייקטיביות ביותר.